Podstawowe informacje:
Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) poświadcza uprawnienia studenckie i jest przypisana do osoby, a nie do kierunku czy poziomu studiów. Dlatego studiując na więcej niż jednym kierunku studiów otrzymujesz tylko jedną legitymację studencką.
Kontynując studia na studiach drugiego stopnia nie ma koniczności wyrabiania nowej ELS.
ZDJĘCIE DO ELS
W procesie personalizacji Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wykorzystywane jest zdjęcie kandydata na studia, które zostało przez niego wprowadzone podczas rekrutacji w systemie IRK.
Proszę o zwrócenie uwagi, aby zdjęcie dodawane do systemu spełniało wymogi, takie jak do dowodu osobistego: aktualne, biometryczne zdjęcie zrobione na wprost, jednolicie oświetlone, jasny kolor tła, twarz zajmująca ok 70-80% zdjęcia - szczegóły dostepne na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu
OPŁATA ZA LEGITYMACJĘ:
Opłata za wydanie ELS wynosi 22 zł (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego). Należność zostanie wygenerowana automatycznie na indywidualnym koncie w systemie IRK w momencie zmiany statusu rekrutacyjnego na "przyjęty".
Jeżeli należność została wygenerowana, dokonaj wpłaty na swój indywidualny rekrutacyjny rachunek bankowy (ten sam, na który wnoszona była opłata rekrutacyjna). W przypadku, gdy na Twoim koncie nie wszystkie płatności są rozliczone, pamiętaj żeby dokonać ustalenia priorytetów płatności lub zablokować poprzednie płatności. Zaznacz w tytule za jaki program studiów wnosisz opłatę!
UWAGA! Legitymacja przypisana jest do osoby nie do kierunku czy poziomu studiów. Jeżeli posiadasz już aktywną legitymację wydaną na UPJPII - nie wnoś opłaty za nową legitymację!
ELS dla studentów rozpoczynających naukę na Uniwersytecie są przekazywane do sekretariatu kierunku. Legitymacje opłacone po rozpoczęciu roku akademickiego należy odebrać w pokoju 406, Kanonicza 9.
.
mLegitymacja
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie wprowadził możliwość zamawiania przez studentów mLegitymacji. Więcej informacji TUTAJ.